Wycieczki Wielkanoc Nocne Rejs Statkiem z Hurghady

Wycieczki Wielkanoc Nocne Rejs Statkiem z Hurghady

Wielkanoc Ponieważ nie znaleźliśmy innej nazwy, która opisałaby tyle szczęścia i radości, które widzieliśmy na twarzy naszych klientów. Wycieczka ta jest spełnieniem marzeń ludzi, którzy uwielbiają piękno natury oraz romantyczna aurę. Dzięki niej zapomnicie o otaczającym Was świecie oraz spędzicie niesamowity dzień, który na długi, długi czas pozostanie w Waszych głowach. Wycieczka sama w sobie jest niesamowita, nie da pisać się jej ze pomocą słów.

Program wycieczki Wielkanoc Nocne Rejs Statkiem z Hurghady

Zbiorka w hotelu ok.16:00 busikiem jedziemy do portu. Dużym jachtem dla 36 osób ale my zabierzemy max. 10 osób na jacht. Płyniemy w najciekawsze miejsca Morza Czerwonego. Podczas rejsu podziwiamy cudowny zachód słońca, który jest szczególny będąc na pełnym morzu. Odbijające się w wodzie promienie współgrają z barwami nieba, widok jak z bajki. Po zachodzie słońca łowienie ryb z łodzi, a następnie ruszamy na spotkanie z przygodą. Kolacja w formie grilla. Dodatkowo romantyczna kolacja na środku morza przy muzyce wybranej przez naszych klientów.
Drugi przestanek - łowienie ryb z łodzi. Doświadczony kapitan wskaże nam najlepsze miejsce na połów. Wieczorem dyskoteka pod gwiazdami, na pełnym morzu. Dopasujemy się do potrzeb naszych klientów, dlatego właśnie istnieje możliwość kontynuowania wycieczki aż do wschodu słońca.
Oferujemy: nowy, duży jacht, sprzęt wędkarski, smaczne jedzenie + napoje, opieka polskojęzycznego przewodnika.
Prosimy zabrać: paszporty, bluzy, aparat fotograficzny.